Rosett älskare ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Rosett.Fia - 31 december 2012 15:57

Hej alla fina där ute. <3

Idag är det som sagt nyår och ska fira det med min bästis. @Sonny!!!!!!!!

Av Rosett.Fia - 27 december 2012 09:32

Hej igen, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för seg uppdatering!

Det är helgen, haft fullt upp, helt enkelt glömt bort bloggen..

Men nu är jag här! Tänkte bjuda på en låt:


Battle Scars - Guy Sebastian ft. Lupe Fiasco


 

Av Rosett.Fia - 24 december 2012 15:57

Hej allihopa!

Nu har jag öppnat upp mina julklappar, gjorde det kanske för ca. 20 minuter sedan.. ^^'

Jag fick: iPhone 4 (nej ingen S, who cares? Hade trea förr ^^), Ritplatta (som jag kan rita på, glad ^^), Glassmaskin (ja, så jag kan göra min egna glass), Manga-'set' (gubbe som visar hur man ritar, pennor, bok, mönster osv. Allt angående manga), Almenacka i rosa till 2013 :D, Stickade fina lurviga tofflor som mormor gjort + 500kr av henne <3, Boken: Tusen gånger starkare.. Tror det var det! :)


Berätta gärna i kommentarerna vad ni fick! :D


 

Av Rosett.Fia - 24 december 2012 13:41

Hejhej..

Detta är nog mitt sista inlägg på länge.. Men vi ska öppna julklapparna strax!   (söt smiley, hittade den ^-^')

Men vi ses, Farmor är här nu. ^^


 


Av Rosett.Fia - 24 december 2012 12:52


Vart i biosalong och Galleria level 5+ träffade min kompis på gallerian Bbella, hon är azum. Kram te dajj. <3

I biosalongen laggade det asmycket.. Så ner jag skulle gå så laggade mina öronmuffar och bytte färg? (första bilden, jag är på sidan)


Sedan passade jag på att ta några bilder på min favoritanimering ''Blow Kiss'', men det gick inte så bra.. Slutresultatet av ''bästa'' bilden av dom ser ni på den längst til höger! :)


Om ca. 65 minuter så ska jag öppna paket.   


Hoppas ni hare' gött som sagt så återkommer jag! •^-^'•


En sak till: Tack till er som kikade in när jag spred om att ni skulle kolla min blogg ''Kolla i mn blogg är ni snälla: MspRosetten.bloggpatsen.se'', det var sjukt snällt! Kramisar till er! <3


Farmor är påväg hit snart, och det är inte så trevligt om jag ska sitta framför datorn då.. Så.. Det innebär inga inlägg, ingen bra uppdatering. ;/ <3 Hoppas ni klarar er ändå! För er som undrar: Hon stannar till efter middagen I guess.. Aja, men sedan bloggar jag kanske ikväll, kan inte lova någonting.. ;/


 

Av Rosett.Fia - 24 december 2012 11:51

Hej alla fina bloggläsare. Näh, vi börjar inte inlägget så.

Men ni är fina, ta åt er det. <3


I alla fall, idag är det Julafton! När brukar ni öppna era presenter?

I våran familj så får jag och min lillebror öppna ett varsitt paket på morgonen, bara en.

(idag valde mamma&pappa vilket, för min lillebror ville att vi skulle sysselsätta oss med det :D)

Det blev Wii-Rattar ett rosarött till mig och ett blått till min lillebror + ett spel med racingbilar, jätteroligt! :D

Allting är som sagt Wii. Sedan klockan två så blir det presentöppning + Farmor kommer. ;)


Hoppas ni hare' gött! Jag kommer att uppdatera så mycket som jag kan. Puss. God jul! <3


 

Av Rosett.Fia - 23 december 2012 12:43

Haha, yepp.

Det kommer faktiskt en till video som ska förenkla allting för er!

Tänkte göra den nu - håll er uppdaterade! ;D


 

Av Rosett.Fia - 23 december 2012 10:33

Hej alla   

Det är dan före doppardan, redan! Det har gått jättefooooooort.. ;'O

Jag har kollat runt lite på youtube, och fann denna ''bra-iga'' jullåt.

Den varierar och sticker ut från andra. Låten hittar ni längre ner. ^-^'


Nu finns det många som skickar runt ''Merry Christmas and a happy new 2013'',

så varför inte berätta i kommentaren vem du vill ska ha en toppenjul?

Hälsa till någon i kommentaren* ^^



 

Sök i bloggen

Presentation


Hejhej! Jag är en sprallig tjej som bloggar om Moviestarplanet. Checka in, eller följ? ;3

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Hur är min blogg?
 Super, älskar den helt klart! :D
 Den är bra men har inte så mycket tid.
 Jae .... Ska nog börja följa den!
 Nepp. Och fråga ej varför!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

iPod

Arkiv

Besöksstatistik

Fast Blinking Hello Kitty

Lämna ett spår :3




Ovido - Quiz & Flashcards