Rosett älskare ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rosett.Fia - 18 augusti 2011 19:01

Hejhej igen ^^

Har inte bloggat på ett tag, varför? Det vet jag inte!

Har typ inte haft lust.

Det som hände igår var att jag fick VIP i en månad, jao :)

Så ja, eftersom jag hade lite ''problem/kaos'' vad jag skulle betala på!

Så då sa Mamma ''Men betala en månad då på Moviestarplanet!''


Så jaojao. :) Köpte då en look av ID4, hennes nyaste :)

FÖRESTEN! Har köpt nya läppar! Kolla in?

Så ser ut såhär:

 

Är jag snyggare i dom nya eller gamla läppparna? Här får ni en bild från när jag ville va EMO på MSP (bilder där uppe fast är blondin nu! Asså min header är ifrån när jag var EMO!)

Ja, här kommer en blondin bild med mina gamla fjortis läppar så får ni jämföra!

En blondin bild med fjortis läppar:

 

Jag tycker att dom nya läpparna är snyggare :')



//Fiiia :D

Sök i bloggen

Presentation


Hejhej! Jag är en sprallig tjej som bloggar om Moviestarplanet. Checka in, eller följ? ;3

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Hur är min blogg?
 Super, älskar den helt klart! :D
 Den är bra men har inte så mycket tid.
 Jae .... Ska nog börja följa den!
 Nepp. Och fråga ej varför!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Klocka

iPod

Arkiv

Besöksstatistik

Fast Blinking Hello Kitty

Lämna ett spår :3




Ovido - Quiz & Flashcards